DIJOUS 23-4-20
BON DIA PETITS GRANS CIENTÍFICS!!AVUI ÉS UN DIA MOLT ESPECIAL PERQUÈ ÉS SANT JORDI!!
M'ENCANTA!!
1. A GAUDIR DEL CONTE!
https://youtu.be/gJGsn6a9Cic
2. CANÇÓ PER APRENDRE😊
https://youtu.be/-4wkoJ_ekBE
3. FER UN DIBUIX SOBRE AQUESTA PRECIOSA LLEGENDA
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada